i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Veckan - utställning, datorhörna och annat jag gjort på lovet

Av Jennifer Olsson - 3 november 2012 00:10

Hej, god kväll snarare kanske ^^ 
Sen i torsdags har jag inte gjort särskilt mycket, jag blev förkyld och det har jag varit mer eller mindre hela lovet.
Jag pallra mig iväg till stallet på lördagen, vilket var riktigt roligt ^^ Vi red ut men i stället för planerna vi hade blev det  en kort skritt tur, det var för halt för att galoppera och så var jag sjuk så jag orkade inte.
Det var skönt ändå fast jag hade lite feber och sådär. Sen dess har jag tyvärr inte orkat vara i stallet :/ Varit febrig mer eller mindre varje dag, haft ont i halsen, varit ordentligt rinnig i näsan, mått illa, varit yr, haft huvudvärk och sådär.. Just nu har jag bara lite ont i halsen, täppt i näsan, ont i huvudet och mår illa men det är helt klart bättre. 
Resten av veckan har jag såklart varit ute så mycket det gått med min hund, mamma tvinga iväg mig till hundkursen och det gick rätt bra, har tränat något varje dag trotts sjukdom och det blir bara bättre och bättre :) 

Anmält mig till hundutställningen i hudiksvall 1/12 :D
Ser fram emot det :)) <3


Jag har läst och tittat på film och serier en hel del eftersom jag inte haft särskilt stor lust att göra annat. Började städa i lördags och det gjorde jag klart tidigare. Möblerade om och ställde fram stationära ^^ Känns riktigt bra! :)  
Datorhörnan :))


Hade tänkt plugga idag, men det får bli imorgon för jag har inte Tract imorgon för hon ska tävla :'s
Ska bädda sängen och kolla på The Mentalist med en kopp jordgubbs te!


SOV GOTT! :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Olsson - 21 november 2012 20:47

Tänker prova blogg.se igen, sparar den här så länge om jag inte är bekväm med blogg.se. Följ gärna min nya blogg ^^ Är magsjuk, eller jag har åtminstone något liknande och det känns lika, nu men så fort jag mår bättre så jag piffa upp bloggen och skr...

Av Jennifer Olsson - 11 november 2012 16:25

Hej! Jag har sådan resfeber att jag inte ens orkar packa.. Ska med klassen till Malta i 5 dagar, vilket jag är extremt pepp på men problemet är det att jag aldrig flygit förut, är höjdrädd och blir extremt åksjuk för minsta lilla så jag känner bara '...

Av Jennifer Olsson - 5 november 2012 01:32

God kväll :)) Åt nyss tacos, har inte ätit så mycket på hela veckan, inget innan det idag heller så gissa om det var gott att ära nu när aptiten var tillbaks ^^ Sitter här med en kopp vitt te och njuter av de sista timmarna i ledighet, för när jag kl...

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 09:41

Ska klä på mig och  ta något att äta och sen ska jag gå ut med Lucy. Hon ligger och sover så hon kan nog vänta 20 minuter till. Sen ska jag plugga en halvtimme innan kursen :)) Jätte peppad, det gick super bra igår när vi tränade så har rätt stora fö...

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 03:44


Source: Staples eReader Department   Kan ni slå mitt rekord? Jag fick dessutom alla rätt på frågorna ^^Jag älskar att läsa, jag läser allting som består av ord, om jag inte läser en bok på 500 sidor eller mer läser jag blogginlägg, artiklar, pluggar,...

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Skapa flashcards