i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

NEON TREES - HABiTS

Av Jennifer Olsson - 3 november 2012 00:51

Innan jag bäddar sängen och sätter på te vatten tänkte jag bara tipsa om ett band jag verkligen gillar, Neon Trees och mitt favorit album och låtar :) 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dem, det är så svårt att förklara varför man gillar ett band och deras låtar - man gillar allting helt enkelt. Allt från låttexter och sound till covers och bandmedlemarnas utseende. I det här fallet är det så. Jag gillar ALLT med det här bandet. Jag tror jag hört alla deras låtar, jag är inte direkt ett inbitet fan men jag gillar dem inte mindre för det. 
Jag blir glad av deras låtar, dem är mogna men lekfulla. Dålig beskrivning från min sida, men om man tittar på videon till Animal så förstår man vad jag menar :)) Med den beskrivningen, kan man även förklara en sida av mig, kanske därför dessa låtar betyder så mycker för mig? Jag vet inte

 
Jag älskar Elaine. Jag ville spela trummor när jag var liten hehe ^^
Tyler Glenn är underbar gaaaaah HAHA Fangirling.. :P Han är vegan och älskar horror movies :D 8DDD 
 

"Animal"

Here we go again
I kinda wanna be more than friends
So take it easy on me
I'm afraid
You're never satisfied
Here we go again
We're sick like animals
We play pretend
You're just
A cannibal
And I'm afraid
I won't get out alive
I won't sleep tonight

Oh oh
I want some
More
Oh oh
What are you waiting for
Take a bite of
My heart tonight
Oh oh
I want some
More
Oh oh
What are you waiting for
What are you waiting for
Say goodbye to my heart
Tonight

Here we are again
I feel the chemicals kickin' in
It's getting heavy
And I wanna run
And hide
I wanna run and hide
I do it every time
You're killin' me now
And I won't be
Denied by you
The animal inside of you

Oh oh
I want some more
Oh oh
What are you waiting for
Take a bite of my heart tonight
Oh oh
I want some more
Oh oh
What are you waiting for
What are you waiting for
Say goodbye to my heart tonight

Hush, hush The world is quiet
Hush, hush We both can't fight it
It's us that made this mess
Why can't you understand?
Whoa, I won't sleep tonight

Here we go again [3x]

Oh oh
I want some more
Oh oh
What are you waiting for
Take a bite of my heart tonight
Oh oh
I want some more
Oh oh
What are you waiting for
What are you waiting for
What are you waiting

Here we go again [3x]
Say goodbye to my heart tonight

Oh oh
I want some more
Oh oh
What are you waiting for
Take a bite of my heart tonight
Oh oh
I want some more
Oh oh
What are you waiting for
What are you waiting for
Say goodbye to my heart tonight

 

"Girls And Boys In School"

Play me down my lover
Like we're under cover
Like we're in
Our freshmen year
Like all the girls and boys in school
Our anticipation
And our bad
Behavin'
It's like we learned our lesson
But conveniently forgot the rules
Questions
For questions
I've got a question:
Would you ever dance with me like that?
Questions
For questions
I've got a question:
Would you ever dance with me like that?
I
Don't want your lover
Like my younger brother
He's patronized another
But I think
It's serious this time
I don't want you fading
Acting like you hate me
It's just like all
Your paper cuts
That cut you in the coldest spots
Questions for questions
I've got a
Question:
Would you ever dance with me like that?
Questions for questions
I've got a
Question:
Would you ever dance with me like that?
*** all the rest
And forget the rules

Like all the girls and boys in my school
Questions for questions
I've got a question:

Would you ever dance with me like that?
I said to this end "don't hurt your best friend"

(keep playing along again!)
I said to this end "don't hurt your best friend"
(keep playing
Along again!)
I said to this end "don't hurt your best friend"
(keep playing along
Again!)
I sai d to this end "don't hurt your best friend"
(keep playing along again!)
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Olsson - 21 november 2012 20:47

Tänker prova blogg.se igen, sparar den här så länge om jag inte är bekväm med blogg.se. Följ gärna min nya blogg ^^ Är magsjuk, eller jag har åtminstone något liknande och det känns lika, nu men så fort jag mår bättre så jag piffa upp bloggen och skr...

Av Jennifer Olsson - 11 november 2012 16:25

Hej! Jag har sådan resfeber att jag inte ens orkar packa.. Ska med klassen till Malta i 5 dagar, vilket jag är extremt pepp på men problemet är det att jag aldrig flygit förut, är höjdrädd och blir extremt åksjuk för minsta lilla så jag känner bara '...

Av Jennifer Olsson - 5 november 2012 01:32

God kväll :)) Åt nyss tacos, har inte ätit så mycket på hela veckan, inget innan det idag heller så gissa om det var gott att ära nu när aptiten var tillbaks ^^ Sitter här med en kopp vitt te och njuter av de sista timmarna i ledighet, för när jag kl...

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 09:41

Ska klä på mig och  ta något att äta och sen ska jag gå ut med Lucy. Hon ligger och sover så hon kan nog vänta 20 minuter till. Sen ska jag plugga en halvtimme innan kursen :)) Jätte peppad, det gick super bra igår när vi tränade så har rätt stora fö...

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 03:44


Source: Staples eReader Department   Kan ni slå mitt rekord? Jag fick dessutom alla rätt på frågorna ^^Jag älskar att läsa, jag läser allting som består av ord, om jag inte läser en bok på 500 sidor eller mer läser jag blogginlägg, artiklar, pluggar,...

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Ovido - Quiz & Flashcards