i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 09:41

Ska klä på mig och  ta något att äta och sen ska jag gå ut med Lucy. Hon ligger och sover så hon kan nog vänta 20 minuter till. Sen ska jag plugga en halvtimme innan kursen :)) Jätte peppad, det gick super bra igår när vi tränade så har rätt stora förhoppningar så hoppas min fina vovve(som förresten fått håret runt öronen klippt - äntligen fick jag det gjort!) inte sviker mig ^^ 

Sen ska jag till stallet och idag ska jag rida men det blir nog en snabbis i stallet eftersom jag måste få klart grupparbetet och samhälle uppsatsen, och en del annat men prioterar det jag nämnde ovan.
Blev inte helt färdig med samhälle igår med andra ord. Ska läsa igenom det nu och skriva om det sista, skriva slutsats och sen ska jag bara korta ned det lite. Sparat mycket oviktig information som årtal och länder och sådant som inte är väsentligt. Skrivit 6 A4 i storlek 10 och det ska vara 1-2 till varje ämne så ja.. >.<  

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 03:44

ereader test
Source: Staples eReader Department

 
Kan ni slå mitt rekord? Jag fick dessutom alla rätt på frågorna ^^

Jag älskar att läsa, jag läser allting som består av ord, om jag inte läser en bok på 500 sidor eller mer läser jag blogginlägg, artiklar, pluggar, övrig fakta och så vidare. 
Jag läste ut bibeln när jag var cirka 8 år på en natt när jag inte kunde somna.

Böcker är som en portal in i en värld som alltid kommer vara intressantare än våran egen, det behöver inte vara en fantasy roman. Böcker om mördare, kärlek, drama och gamla tider är minst lika intressant. 

Ni som inte gärna läser, jag rekomenderar det starkt att åtminstone läsa ett kapitel i veckan för det ger en så mycket, skoljobb blir lättare att klara och det är avkopplande ^^ Man ökar förståelsen och det blir även enklare att skriva då man ökar sitt ordförråd, man ser fler ord än vad man gjort tidigare(om man inte läst igenom hela ordboken redan(aa' ) och grammatik. Man blir inspirerad helt enkelt ^^


Tidigare månad - Senare månad

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Ovido - Quiz & Flashcards