i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Jennifer Olsson - 11 november 2012 16:25

Hej! 

Jag har sådan resfeber att jag inte ens orkar packa.. Ska med klassen till Malta i 5 dagar, vilket jag är extremt pepp på men problemet är det att jag aldrig flygit förut, är höjdrädd och blir extremt åksjuk för minsta lilla så jag känner bara 'nää något kommer gå fel' och inte ens musik jag gillar och dryck lugnar mig.. Känns redan som jag ska kräkas.. 
Riktigt glad, nästan exalterad över möjligheten - en resa, som kommer bli ett riktigt äventyr för nästan inga pengar alls, vilken tur man har ändå ^^ Ska göra den här resan oförglömlig, men de första timmarna kommer inte vara särskilt trevliga.. Aja, try n give us a smile and everything will be alright :))
Det värsta är ändå att jag lämnar stackars Lucy i FEM dagar, inte varit utan henne i mer än en natt så.. 

Önska mig lycka till!  

Måste verkligen få klart packningen, så jag kan duscha och byta kläder och fixa någon middag, ta mina mediciner, packa ned det sista och åka runt 00:00 till resecentrum där resan tar sin början. Kan fan inte andas, och astman är inte orsaken till det just nu.. 
Remember in an attack, stay calm and deep breath!

Gaaaash.. Aja det kommer gå så bra så ^^ Bara jag lyckas få med mig allt jag behöver :P

Tidigare månad - Senare månad

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Skapa flashcards