i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Jennifer Olsson - 1 oktober 2012 20:58

Hei! :)
Riktigt gulligt att trots väldigt stor inaktivitet att det fortfarande finns några personer som tittar in varje dag, vet inte vilka ni är men ni är underbara (=

Jag börjar känna mig ordentligt stressad igen, börjar bli alldeles för mycket men det är inte dags att ge upp, det är det aldrig så nu andas jag, dricker te och nu jävlar. SKA KLARA DET, JAG VET DET! :D
Den här dagen har lätt till en del, ja vad ska man säga mixade känslor men overall så har det varit en okej dag. Hade min nya tröja :D
Skolan var som vanligt ingenting man ser fram emot, hade sovit dåligt och jag tänker inte ta det här men det kändes riktigt skumt och jag har känt mig rätt off.

Slutade, väntade på skjuts i regnet men när mamma väl kom så åkte vi till granngården. Köpte vitaminer, en kam och en tasssax till min vovve :) Sen lämna vi alla saker hemma och åkte och handla lite. Köpte nudlar, wokgrönsaker och woknågonting så jag och mina systrar lagade ihop nudelwok :) Riktigt gott, fortfarande väldigt mätt fast jag åt minst men i alla fall xP  Det är bra att glömma plånnboken i andra jackan ibland xP

Somnade på soffan efteråt, så trött jag är. :c Sov.. 3 timmar eller något ditåt.
Vaknade för en timme sedan, var ute med Lucy som var ordentligt duktig! Gick helt utan halsband och koppel och lydde mig bra :)) *stolt*
Gav hen mat med vitaminerna och jag var rädd att hen inte skulle gilla det men det står även att det är för dålig aptit så xP Köpte dem pga hens päls som inte ser så fin ut :'c Hoppas b vitaminerna ska hjälpa (=

Har omprov imorgon, men kände att jag behövde skriva ett litet inlägg för att ta en liten paus och andas lite. Ingen idé att stressa upp sig, stay calm and deep breath! Det är vad man gör i ett astmaanfall men det är en bra sak att komma ihåg :)

Ha det bra, ta hand om er finisar! :D

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Ovido - Quiz & Flashcards