i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Jennifer Olsson - 2 oktober 2012 08:53

God morgon!
Vart vaken i cirka en timme, sov över, vaknade typ 07:30 och jag började 07:45.. Bussen gick 15 över. *suck* Hade tänkt gå idag, gör det kanske om jag får skjuts men när jag vaknade mådde jag jätte illa, var täppt i näsan och har ont i huvudet. Mamma blir nog inget glad, vart sjuk och hemma rätt mycket.. :'s Men hade ont i magen så det var svårt att sova och sådär(notera tidigare inlägg..)
Känns som man får mer gjort hemma om jag sover nån timme till, tar en ipren och sen gör klart svenskan och pluggar historia sen. Lägger mig direkt efter jag kommer hem ifrån stallet och har duschat och sådär.  Låter som en plan, jag är så trött att jag inte ens får upp ögonen och dessutom mår jag illa och har ont i huvudet :c Bajs :c

Måste komma ihåg att ta det lugnt någon gång och inte jobba så överdrivet mycket.. Jag är redan uttröttat och det har gått typ 2 månader i skolan.. Har jobbat STEN hårt enligt mig själv men andra håller inte riktigt med.. Måste få vila lite, andas, ta det lugnt.. Gaah känns som jag ska (hatar båda orden) spy.. ://

Ta hand om er, hoppas ni andra får en dag med bättre förutsättningar än vad jag har.. >< (=

Av Jennifer Olsson - 2 oktober 2012 03:39

Hei!
God morgon, för vissa..
Själv har jag inte ens gått och lagt mig ännu, har fortfarande inte nästan pluggat något alls. Har markerat lite viktiga händelser på de första sidorna - bara typ 20 kvar.. Har inte pluggat in något.. Fuck. Som sagt, varit lite off så har inte orkat pluggat för jag funderar på så mycket annat. Borstat tänderna, tvättat ansikte och händer nu så är väl dags att lägga sig i sängen och försöka läsa lite åtminstone och sova i alla fall 2-3 timmar. Bättre än inget i alla fall, plus att jag sov från 5 till typ 8 tidigare så :P Har typ plockat fram kläder och packat väskan också, så jag kan sova lite längre = allting är klart (=
ÖNSKA MIG LYCKA TILL..

I'm not denying
I could be trying
A little harder
To deal with some of this stuff

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Ovido - Quiz & Flashcards