i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Jennifer Olsson - 29 augusti 2012 21:57

Hej!
Gjorde provet igår, fick reda på hur det gått redan idag och det hade gått skapligt. Är nöjd, det gick riktigt bra om man tänker på att jag är förkyld och astman har vart jobbig i några dagar.
Bara ett prov kvar som jag ska göra nästa vecka och en halv uppgift som jag ska göra klart innan jag lägger mig! (=
Känslan när man gör klart saker från halva ettan på 1 och en halv vecka och då har man vart sjuk.. Antar att jag inte är helt värdelös ^^


Trött som fan, vad har jag gjort i massvis av timmar? Aja, dunkar PSB och läser igenom de sista 2 punkterna på uppgiften. De låter relativt enkla så gör det på ca 20 minuter sen ska jag packa ner lite saker i en neccesär, packa ner ombyte, läxor och sådana saker och sen ska jag se om jag kanske hittar min mp3 så ska jag ladda den och byta låtar. Måste ta bort minst 10 för att få plats med Enysium + andra PSB låtar jag saknar på den, samma med mobilen! ^^ Börjar 09:20 imorgon så det gör väl inte så mycket att jag lägger mig så pass sent eftersom jag sovit halva eftermiddagen i alla fall xP
SEN SKA JAG TILL STOCKHOLM OCH SE LADY GAGA LIVE!
God natt! :D



Tidigare månad - Senare månad

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Ovido - Quiz & Flashcards