i 'M NOT AFRAiD TO KEEP ON LiViNG

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Skola i morgon..

Av Jennifer Olsson - 21 augusti 2012 01:16

I morgon är det dags att kliva upp klockan 6, göra sig i ordning, gå ut med Lucy och tillsist ta åtta bussen till stan för att börja tvåan på gymnasiet. Även fast ettan var jobbig så kommer det gå bättre i år, det är svårt att beskriva men jag mår bättre både fysisk och mentalt så nu är det dags att sattsa och bygga självförtroende och visa mina sanna egenskapar! Jag är mycket bättre än vad jag tidigare lyckats visa!
Allting går bättre, med Lucy och med Tracy så just nu ser jag ingenting negativt med mitt liv bara jag kan ta tag i skolan så jag ger mig själv en ärlig chans. Enda sättet att nå mina drömmar är bra betyg och närvaro i skolan! ^^

Börjar även i en ny grupp på ridlektionerna. Vet inte vilka jag rider med, men jag tränar klockan 19:00 på tisdagar! (= Ska bli roligt :)) Ska åka hem direkt efter skolan för att ta hand om Lucy sen ska jag ta bussen direkt till stallet, och då ska jag ta in Tracy borsta noga i minst en timme(det beror på vilken tid jag kommer fram men tar nog någon buss vid 3-4, senast 5(det tar ca 30 min att åka och minst 20 min att gå, ibland mer beroende på hur jag orkar), och sen ska jag sadla och tränsa i lagom tid så jag redan börjat skritta fram 19:00 så jag slipper stressa ^^

Råkade somna, tur att jag vaknade 2 timmar senare för jag måste duscha, sätta mobil och mp3 på laddning, leta reda på väskor/kläder och så..

Ska börja med att fixa kläder, så jag vet vad jag kan ta i morgon så jag slipper stressa, packa några block, pennor, sudd, lås och allt annat man kan behöva så kan jag äntligen ta en kort, varm dusch sen. Efter det ska jag dricka en mugg te, läsa lite eller kolla klart på episoden av andra avenyn jag är på nu ^^ 

Idag(20/8) så satt jag upp på Tracy två gånger utan problem så jag är rätt glad idag, trots att cp hästarna inte ville gå när vi red ut .o :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Olsson - 21 november 2012 20:47

Tänker prova blogg.se igen, sparar den här så länge om jag inte är bekväm med blogg.se. Följ gärna min nya blogg ^^ Är magsjuk, eller jag har åtminstone något liknande och det känns lika, nu men så fort jag mår bättre så jag piffa upp bloggen och skr...

Av Jennifer Olsson - 11 november 2012 16:25

Hej! Jag har sådan resfeber att jag inte ens orkar packa.. Ska med klassen till Malta i 5 dagar, vilket jag är extremt pepp på men problemet är det att jag aldrig flygit förut, är höjdrädd och blir extremt åksjuk för minsta lilla så jag känner bara '...

Av Jennifer Olsson - 5 november 2012 01:32

God kväll :)) Åt nyss tacos, har inte ätit så mycket på hela veckan, inget innan det idag heller så gissa om det var gott att ära nu när aptiten var tillbaks ^^ Sitter här med en kopp vitt te och njuter av de sista timmarna i ledighet, för när jag kl...

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 09:41

Ska klä på mig och  ta något att äta och sen ska jag gå ut med Lucy. Hon ligger och sover så hon kan nog vänta 20 minuter till. Sen ska jag plugga en halvtimme innan kursen :)) Jätte peppad, det gick super bra igår när vi tränade så har rätt stora fö...

Av Jennifer Olsson - 4 november 2012 03:44


Source: Staples eReader Department   Kan ni slå mitt rekord? Jag fick dessutom alla rätt på frågorna ^^Jag älskar att läsa, jag läser allting som består av ord, om jag inte läser en bok på 500 sidor eller mer läser jag blogginlägg, artiklar, pluggar,...

Gilla gärna ^^

LUCY♥

  LUCY Hon förtjänar en plats på min blogg! Älsklingen  

THiS iS ME

SKRiV GÄRNA =)

Något du undrar? Fråga (:

1 besvarad fråga

KATEGORiER

iNLÄGG

English speaking? Translate here!

ARKiV

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

STATiSTiK

Letar du något? Sök här!


Ovido - Quiz & Flashcards